Monday, 16 February 2015

Opti E Plus



OPTI E PLUS

Manufacturer: HOVID BHD
KKM : MAL 08061587 X
Patented New Bio-Optimum Absorption System U.S PATENT
Kelulusan Halal Jakim
Kandungan : Tocotrienol (Vitamin E) , Vitamin C, Vitamin A & Selenium

Antara KEBAIKAN dalam OPTI E PLUS:
✿ Merendahkan kadar kolesterol
✿ Menstabilkan tekanan darah
✿ Mencegah penyakit Cardiovascular seperti Atherosclerosis dan angin ahmar
✿ Sebagai antioksida yang kuat dan dari sumber semulajadi
✿ Melindungi dan merawat urat saraf
✿ Sebagai agen anti penuaan luaran dan dalaman.
✿ Sebagai agen Anti Kanser.
✿ Mengawal masalah rambut
✿ Melindungi sel-sel kulit dan membaikpulih serta menghidupkan sel-sel mati.
✿ Meningkatkan sistem imunisasi dan antibodi.
✿ Melindungi dan menjaga kesihatan mata
✿ Merendahkan risiko Karatak (penyakit mata)
✿ Melindungi sel-sel kulit dan anti penuaan
✿ Beta-Carotene penting dalam pembentukan tulang dan gigi yang sihat
✿ Sebagai antioksidan bina collagen untuk melindungi kulit supaya lebih segar dan licin
✿ Pembentukan gigi, tulang, tisu bawah kulit dan rawan yang sihat
✿ Mematikan radikal bebas merbahaya
✿ Mencegah barah dan penyakit kronik yang lain
✿ Elakkan dari sakit jantung dan beberapa jenis kanser
✿ Sebagai Antioksida yang kuat
✿ Untuk melambatkan penyakit yang berpunca dari VIRUS malah melambatkan penularan penyakit HIV/AIDS
✿ Meningkatkan bilangan dan kuantiti sperma
✿ Membantu mengekalkan kesihatan rambut, kulit dan mata
✿ Membantu dalam menjaga fungsi kelenjar Thyroid
✿ Meniru/mimic fungsi Insulin dan menambahkan cecair Sinovial (Cecair dalam Sendi)

Gabungan lengkap Tocotrienol, Vitamin A, Vitamin C, Vitamin E dan Selenium (A.C.E.S) mampu MENCEGAH, MELAWAN dan MENGATASI penyakit-penyakit berikut:

1) KADAR KOLESTROL TINGGI
2) KENCING MANIS
3) DARAH TINGGI
4) STROK
5) ARTRITIS
6) RADANG KARDIOVASKULAR
7) RADANG PARU-PARU
RADANG HATI
9) PARKINSON
10) ASMA
11) ANGIN AHMAR
12) KANSER PROSTAT, KANSER PAYUDARA DAN LAIN2
13) SLE
14) EKZEMA
15) KATARAK
16) RENDAH BILANGAN SPERMA
17) KECEDERAAN OTAK
18) TIROID
19) MASALAH JANTUNG
20) TALASEMIA
21) HIV (AIDS)
22) EPILEPSI (SAWAN)
23) BUASIR
24) GOUT
25) BISUL
26) GASTRIK
27) ANGIN PASANG (HERNIA)
28) INSOMNIA (MASALAH TIDUR)
29) OBESITI
30) OSTEOPOROSIS
31) RADANG MEMBRAN (MENINGITIS)
32) STRESS
33) TIADA HAID (AMENOREA)
34) PSORIASIS (KULIT KERING BERTOMPOK MERAH)
35) BATU KARANG
36) KETUMBUHAN FIBROID
37) KEPUTIHAN (LEUKOREA)
38) KULIT KUSAM DAN TAK BERMAYA
39) NAMPAK LEBIH TUA DARI UMUR SEBENAR..?


OPTI E PLUS
1 BOTOL 30 BIJI
HARGA RM180 (SM) RM195 (SS)
 Percuma Penghantaran


Wednesday, 25 December 2013

Cegah Sebelum Terlambat

OPTI E PLUS

Manufacturer: HOVID BHD
KKM : MAL 08061587 X
Patented New Bio-Optimum Absorption System U.S PATENT
Kelulusan Halal Jakim
Kandungan : Tocotrienol (Vitamin E) , Vitamin C, Vitamin A & Selenium

Antara KEBAIKAN dalam OPTI E PLUS:
✿ Merendahkan kadar kolesterol
✿ Menstabilkan tekanan darah
✿ Mencegah penyakit Cardiovascular seperti Atherosclerosis dan angin ahmar
✿ Sebagai antioksida yang kuat dan dari sumber semulajadi
✿ Melindungi dan merawat urat saraf
✿ Sebagai agen anti penuaan luaran dan dalaman.
✿ Sebagai agen Anti Kanser.
✿ Mengawal masalah rambut
✿ Melindungi sel-sel kulit dan membaikpulih serta menghidupkan sel-sel mati.
✿ Meningkatkan sistem imunisasi dan antibodi.
✿ Melindungi dan menjaga kesihatan mata
✿ Merendahkan risiko Karatak (penyakit mata)
✿ Melindungi sel-sel kulit dan anti penuaan
✿ Beta-Carotene penting dalam pembentukan tulang dan gigi yang sihat
✿ Sebagai antioksidan bina collagen untuk melindungi kulit supaya lebih segar dan licin
✿ Pembentukan gigi, tulang, tisu bawah kulit dan rawan yang sihat
✿ Mematikan radikal bebas merbahaya
✿ Mencegah barah dan penyakit kronik yang lain
✿ Elakkan dari sakit jantung dan beberapa jenis kanser
✿ Sebagai Antioksida yang kuat
✿ Untuk melambatkan penyakit yang berpunca dari VIRUS malah melambatkan penularan penyakit HIV/AIDS
✿ Meningkatkan bilangan dan kuantiti sperma
✿ Membantu mengekalkan kesihatan rambut, kulit dan mata
✿ Membantu dalam menjaga fungsi kelenjar Thyroid
✿ Meniru/mimic fungsi Insulin dan menambahkan cecair Sinovial (Cecair dalam Sendi)

Gabungan lengkap Tocotrienol, Vitamin A, Vitamin C, Vitamin E dan Selenium (A.C.E.S) mampu MENCEGAH, MELAWAN dan MENGATASI penyakit-penyakit berikut:

1) KADAR KOLESTROL TINGGI
2) KENCING MANIS
3) DARAH TINGGI
4) STROK
5) ARTRITIS
6) RADANG KARDIOVASKULAR
7) RADANG PARU-PARU
RADANG HATI
9) PARKINSON
10) ASMA
11) ANGIN AHMAR
12) KANSER PROSTAT, KANSER PAYUDARA DAN LAIN2
13) SLE
14) EKZEMA
15) KATARAK
16) RENDAH BILANGAN SPERMA
17) KECEDERAAN OTAK
18) TIROID
19) MASALAH JANTUNG
20) TALASEMIA
21) HIV (AIDS)
22) EPILEPSI (SAWAN)
23) BUASIR
24) GOUT
25) BISUL
26) GASTRIK
27) ANGIN PASANG (HERNIA)
28) INSOMNIA (MASALAH TIDUR)
29) OBESITI
30) OSTEOPOROSIS
31) RADANG MEMBRAN (MENINGITIS)
32) STRESS
33) TIADA HAID (AMENOREA)
34) PSORIASIS (KULIT KERING BERTOMPOK MERAH)
35) BATU KARANG
36) KETUMBUHAN FIBROID
37) KEPUTIHAN (LEUKOREA)
38) KULIT KUSAM DAN TAK BERMAYA
39) NAMPAK LEBIH TUA DARI UMUR SEBENAR..?

Dapatkan OPTI E PLUS hari ini daripada kami STOKIS Opti E Plus by Myracles Beauty yang sah...

COD Area KLUANG.. Penghantaran PERCUMA Poslaju..

Berminat menjadi PENGEDAR/AGEN DROPSHIP hubungi kami untuk maklumat lanjut..



1 BOTOL 30 BIJI
HARGA RM180 (SM) RM195 (SS)


NAK ORDER?
----------------------------------------------------
sms OPTI E dan hantar ke 017-9795214

EMAIL : ummi_aisy82@yahoo.com 
 
  Terus buat bayaran terus ke salah satu akaun di bawah: 
1) MAYBANK : 153104117530 
2) CIMB : 01040004172208 
NAMA : ROSMALIZA MOHAMAD 
No Tel : 017-9795214 
Selepas payment bg detail Bank, Nama, Alamat, No Tel untuk proses penghantaran. tq

Tuesday, 5 November 2013

Penyakit Tiroid

TIROID merupakan satu kelenjar kecil berbentuk seakan rama-rama seberat satu auns yang terletak di bawah halkum. Ia menghasilkan sejenis hormon yang berfungsi mengawal hal-hal berkaitan metabolisme iaitu sistem yang membantu tubuh menggunakan tenaga.

GEJALA PENYAKIT TIROID

Penyakit tiroid ni boleh memperlahankan atau mempercepatkan metabolisme dengan mengganggu penghasilan hormon tiroid. Apabila hormon terganggu pelbagai masalah akan dihadapi termasuklah KESUKARAN UNTUK HAMIL.

Antara Gejala Penyakit Tiroid Yang Boleh Dikesan :
Penambahan atau penurunan berat badan yang mendadak
Pembengkakan pada leher
Perubahan pada kadar denyutan jantung
Perubahan dalam tenaga atau perasaan/mood
Kehilangan rambut
Rasa terlalu sejuk atau panas
Kulit kering dan rapuh
Rasa kebas atau berdenyut pada tangan
Sembelit
Haid yang banyak
Lemah otot atau tangan bergetar
Masalah penglihatan
Cirit birit
Haid tidak tetap

Oleh kerana penyakit tiroid ini boleh menyebabkan perubahan dalam kitaran haid dan mood, gejalanya kadang kala dianggap sebagai gejala menopaus. Jika anda rasa mungkin anda mengalami masalah tiroid, segeralah berjumpa dengan pakar.

Selain itu, rawatan alternatif yang boleh merawat penyakit tiroid ini tanpa kesakitan adalah pengambilan OPTI E PLUS. InsyaAllah ia boleh menyurangkan bengkak pada kerongkong anda dan mengurangkan gejala yg diakibatkan oleh penyakit tiroid ini.

NOTE : OPTI E PLUS adalah keluaran HOVID BHD dan telah mendapat kelulusan KKM. Ia juga telah DIPATENKAN utk Bio-optimum absorption - ia lebih pantas berkesan 200%-300% daripada produk yg seumpamanya.
Salah satu kebaikan OPTI E PLUS adalah membantu dalam menjaga fungsi KELENJAR THYROID



1 BOTOL 30 BIJI
HARGA RM180 (SM) RM195 (SS)

NAK ORDER?
----------------------------------------------------
sms OPTI E dan hantar ke 017-9795214
----------------------------------------------------
 
Berminat boleh buat bayaran terus ke salah satu akaun di bawah: 
1) MAYBANK : 153104117530 
2) CIMB : 01040004172208 
NAMA : ROSMALIZA MOHAMAD 
No Tel : 017-9795214 
Selepas payment bg detail Bank, Nama, Alamat, No Tel untuk proses penghantaran. tq

Monday, 4 November 2013

Soalan-soalan Lazim Tocotrienol




Soalan-soalan yang kerap ditanya Mengenai TOCOTRIENOL

Q1 : Apakah Tocotrienol?
A1 : Tocorienol adalah ahli yang terbaik dala keluarga vitamin E. Keluarga vitamin E termasuk lapan sebatian yang berbeza  alpha, beta, gamma dan delta tocotrienol serta  alpha, beta, gamma dan delta tokoferol.

Q2 : Dari manakah kita boleh dapat tocotrienol?
A2 : Tocotrienol boleh dapat dalam banyak tumbuh-tumbuhan secara semulajadi. Kebanyakkannya adalah didapati dalam minyak kelapa sawit yang diekstrak dari buah palma. Selain daripada itu, ia juga boleh didapati dalam sumber-sumber lain seperti sekam beras, benih gandum, oat dan barli.

Q3 : Apakah faedah-faedah kesihatan yang membuktikan oleh tocotrienol?
A3 : Faedah-faedah kesihatan yang terbukti dari kajian adalah:
Membalikkan penyumbatan salur darah oleh yang demikian ia mengurangkan risiko lumpuh dan pengerasan salur nadi.
Mengurangkan pengeluaran jumlah darah kolesterol
Lebih poten daripada tocoferol (40-60 kali lebih paten daripada alfa-tocoferol dalam pencegahan pemperoksidaan lemak)
Dapat mengawal pertambahan tekanan darah dan meningkatkan taraf jumlah antioksidan dalam plasmadan urat-urat darah.
Melarang pengagregatan platelet
Lebih efisien dan cepat apabila melalui membran dwi-lapisan, oleh itu ia mudah diserapkan ke dalam badan.
Efektif dalam pencegahan pengoksidaan protein dan pemperoksidaan lemak selepas latihan/aktiviti.

Q4 : Apakah dos harian disarankan untuk mereka yang tanpa sebarang penyakit tetapi hendak menikmati faedah-faedah dan perlindungan dari vitamin E (fito-tocotrienol dari palma) yang istimewa ini.
A4 : Untuk mereka yang ingin mengekalkan kolesterol yang sihat, jantung dan keadaan kardivaskular serta payu dara yang sihat, permudakatan antara saintis-saintis penyelidikan tocotrienol adalah 30-50mg/hari. Bagaimanapun, tambahan diet komersial kini menawarkan tocotrienol sebagai tambahan harian sebanyak 20mg - 60mg untuk orang dewasa yang sihat.

Q5 : Mengapakah kita perlu mengambil tocotrienol? Saya sudah pun mengambil tocoferol vitamin E.
A5 : Kebanyakkan tambahan vitamin E hanya mengandungi alfa-tocoferol manakala tocotrienol dari palma mengandungi tocotrienol, fitosterol (terbukti untuk menghalang penyerapan kolesterol), skualena (satu antioksidan yang kuat) dan karotenoid. Penyelidikan terbaru ini telah menunjukkan bahawa pengambilan kesemua fito-nutrien dalan satu kombinasi mungkin amat berkesan dalam penjagaan keseluruhan kesihatan.

Q6 : Apakah yang saya boleh mengharapkan daripada mengambil tocotrienol secara tetap?
A6 : Kesan antioksidan dan tocotrienol hanya boleh ternyata dalam jangka masa panjang. pengambilan tocotrienol setiap hari akan mengakibatkan pengurangan dalam paras kolesterol dan mengurangkan risiko penyakit kemerosotan yang disebabkan oleh radikal bebas.

Q7 : Bagaimanakah tocotrienol diserap oleh badan?
A7 : Tocotrienol adalah vitamin yang dapat larut lemak. Mereka diserapkan ke dalam badan dengan cara yang sama seperti lemak, dan vitamin-vitamin larut lemak (seperti vitamin A, D dan K), serta fitonutrien. Untuk mengemulasikan lemak dan vitamin-vitamain larut lemak, badan kita memerlukan jus pankreas dan hempedu yang mencukupi, barulah kita dapat penyerapan yang memuaskan. Bagaimanapun, dengan sistem penyampaian diri-mengeulasi dari Hovid (Sistem Bio-Optima), Penyerapan dapat dimaksimumkan dengan mengambilnya dalam perut kosong

Q8 : Apakah manfaat-manfaat tocotrienol yang telah dibuktikan dalam pencegahan penuaan kulit dan kerosakan kulit oleh sinar ultra ungu kerana vitamin E digunakan secara meluas dalam kosmetik dan produk  penjagaan peribadi?
A8 : Sebagai vitamin E yang poten, saintis-saintis penyelidikan telah mula menyelidiki faedah-faedah tambahan bagi tocotrienol berbanding dengan alfa-tocoferol dalam encegahan penuaan kulit dan kerosakan kulit. Satu kajian dijalankan di Universiti Califonia, Berkeley menunjukan bahawa tocotrienol berkumpul utama di serata korneum yang berperanan sebagai pertahanan pada radikal bebas dihasilkan dalam pendedahan kepada ejen-ejen persekitaran seperti matahari (UV), ozon, bahan kimia dan sebagainya.



Q9 : Adakah tocotrienol selamat?
A9 : kajian-kajian toksikologi dan farmakologi menunjukkan bahawa pengambilan tambahan tocotrienol dari palma sehingga 2500mg setiap hari bagi setiap kilogram adan tidak akan menyebabkan apa-apa kesan
sampingan yang penting tocotrienol adalah sebatian semulajadi terdapat dalam pelbagai makanan dan minyak seperti palma olein, minyak sekam beras, benih ganum barli dan sebagainya. Mereka  adalah vitamin E dan seseorang mungkin mengambil tocotrienol melalui makanan normal tanpa menyedarinya.

Q10 : Bolehkah saya mendapat tocotrienol yang cukup daripada diet/makanan saya yang normal?
A10 : Kebanyakkan minyak dan makanan mengandungi tocoferol tetapi sebenarnya tidak mengandungi tocotrienol. Tocotrienol hanya wujud pada tahap yang sangat rendah di alam dengan konsentrasi tertinggi dalam minyak sawit. Sumber-sumber lai adalah seperti sekam beras, benih gandum, saw palmetto dan jenis-jenis kacang serta bijian yang tertentu. Disebabkan oleh tahap rendah mereka, ia adalah mustahil untuk mencapai jumlah tocotrienol yang dicadangkan dalam kajian-kajian yang mungkin membekalkan satu kesan bermanfaat daripada diet sahaja. Contohnya, seseorang terpaksa mengambil secawan minyak kelapa sawit setiap hari untuk mencapai tahap ini..

Q11 : Bolehkah saya dapat tocotrienol dengan hanya menggunakan minyak sawit semasa memasak?
A11 : Palma olein telah ditapis (minyak masak palma) mengandungi tocotrienol serta tocoferal tetapi tahap-tahap itu adalah sangat rendah, kira-kira 0.08% Dengan tujuan mendapat jumlah tocotrienol (50mg-100mg setiap hari), Kajian Perubatan mencadangkan mungkin mempunyai satu kesan bermanfaat, seseorang perlu mengambil lebih 80g-160g (kira-kira satu hingga dua cawan teh) palma olein setiap hari. Minyak masak seperti jagung, kacang soya dan bunga matahari sebenarnya tidak mengandungi tocotrienol.

Q12 : Siapakah patut mengambil tocotrienol?
A12 : Setiap orang. Penyelidikan telah membuktikan bahawa tocorienol boleh mengurangkan tahap kolesterol secara aktif, menghalang darah daripada pembekuan, mempunyai aktiviti-aktiviti anti-kanser dan sifat-sifat anti tumor. Sesiapa yang ingin menikmati satu antioksidan yang berkesan patut mengambil tocotrienol dan mula makan tambahan tocotrienol semasa kedewasaan muda dan meneruskannya sepanjang hidup.

Q13 : Apakah yang saya perlu memerhatikan apabila membeli tocotrienol?
A13 : Mencari dan mendapat satu tocotrienol produk yang semulajadi dan diekstrak dari minyak kelapa sawit. Jika ia diproses secara minimum, ia harus juga mengandungi fito nutrien yang lain di mana mereka dijumpai secara semulajadi dalam minyak sawit, termasuk fitosterol, skualena dan campuran karotenoid.

Q14 : Mengapakah tocotrienol adalah lebih mahal daripada tocoferol?
A14 : Dalam alam semulajadi, jumlah tocotrienol adalah pada tahap yang rendah ( tahap bahagian per juta) di mana ia memerlukan satu jumlah bahan mentah yang sangat besar untuk mengekstrak 1 kg tocotrienol. Di  samping itu, proses untuk mengekstrak  tocotrienol melalui penyulingan molekul adalah satu proses yang mahal berbanding dengan proses-proses penyulingan yang konvensi.


Monday, 21 October 2013

Testimoni Opti E Plus

OVARIAN CYSTS

ALHAMDULILLAH.. TESTIMONI HEBAT dari Pn. Aina ( pesakit OVARIAN CYSTS )..

Consultants kami sarankan kepada Pn. Aina untuk cuba dan amalkan OPTI E PLUS.. Syukur sgt, dlm masa 2 minggu pengambilan OPTI E PLUS secara konsisten, kini CYST pada Ovarinya telah mengecut dgn jayanya..

Woww..!!! sgt Myracles..!! Dengan Izin ALLAH dan bantuan OPTI E PLUS, Pn. Aina tidak perlu lakukan pembedahan.. Alhamdulillah ♥

5/4/2013 - Pn. Aina mengalami simptom Ovari membengkak, sakit di bahagian pinggang dan ari - ari hingga berasa amat tidak selesa, maka dengan pantasnya, Pn. Aina terus set appointment utk buat 1st ULTRASOUND.. n hasilnya didapati seketul ketumbuhan yg sedang membesar di dalam ovarinya.. ( 1.8" Ovarian Cysts )...

Consultants kami memberi pandangan dan pendapat mengenai healing crisis yg akan berlaku setelah menggunakan OPTI E PLUS, oleh kerana bimbangkan masalah kesihatannya, Pn. Aina terus mengambil OPTI E PLUS..

Selepas 2 minggu mengamalkan OPTI E PLUS ini, Pn. Aina merasakan badannya lebih segar dan bertenaga, ovari tidak bengkak, badan lebih selesa dan tiada lagi kesakitan di bahagian pinggangnya ♥

20/4/2013 - Pn. Aina telah melakukan 2nd Ultrasound, syukur sgt apabila hasilnya ialah ( 0.9" ovarian cysts ).. Woww..!!! OVARIAN CYSTS telah mengecut lah..!! Sangat menakjubkan.. Doktor yang merawat Pn. Aina juga berasa amat yakin dgn OPTI E PLus, keluaran HOVID SDN BHD ini ♥ ♥



KOLESTROL TINGGI

ALHAMDULILLAH.. Puas hati sangat bila Opti E berjaya bantu menyelesaikan masalah Pn. Veetha....

TAHNIAH…!!! Puan Veetha..!!! Dalam tempoh sebulan pengambilan OPTI E PLUS secara konsisten, Puan Veetha BERJAYA menghilangkan TOMPOK – TOMPOK KOLESTROL yang tumbuh di sekitar matanya..

Sebelum menggunakan Opti E Plus dan Myracles Beauty Skin Care, kelihatan BANYAK tompok – tompok kolestrol yang tumbuh di kawasan mata.. Muka juga kelihatan merah dan membengkak.. Menganggu dan mencacatkan struktur kulit wajah, beliau berasa amat rendah diri dan tidak berkeyakinan untuk bekerja.

Selepas menggunakan OPTI E PLUS dan Myracles Beauty Skin Care selama sebulan, KINI beliau BERJAYA..!!! Mengurangkan tompok – tompok kolestrol tersebut.. Muka juga tidak lagi kelihatan merah dan bengkak.. Kedutan di wajah berkurangan, muka nya lebih TEGANG dgn penggunaan Myracles Beauty dan Pengambilan OPTI E PLUS.. Tahniah Puan Veetha..

TERBUKTI berkesan mengurangkan kadar kolestrol dalam tubuh, tompok kolestrol juga dapat dikurangkan.. Pengambilan Opti E Plus amat membantu dalam mengurangkan kadar kolestrol dalam tubuh kita..

Bagaimana ia bertindak??? OPTI E PLUS akan menghakis PLUG – PLUG Kolestrol dalam tubuh melalui air kencing, maka kena n wajib lah minum air banyak ya..



GANGLION WRIST

 ALHAMDULILLAH... PUAN TIEYA DARNIA (GANGLION WRIST)

GANGLION WRIST (Cysts simpul saraf) ~ TAHNIAH PUAN TIEYA DARNIA hasil drpd penggunaan OPTI E PLUS selama 3 minggu secara konsisten

Dear, aritu i dah pi check up.. but then doktor kata, kena OPERATE.. tp 50 - 50, kalau lepas operate pun benda ni akan jadi balik.. takda jaminan.. cara kedua, INJECT & SEDUT benda ni keluar, tp doktor kata 70% akan jadi balik..

I stress gila masa tu sbb pergelangan tgn ni berdenyut2 bila hujan lebat, rasa sakit sgt kt sendi tu.. sampai lah i tertengok iklan OPTI E PLUS ni,itu pun Doktor yg cadangkan.. alhamdulillah.. skrg dah TAKDA.. SAKIT hilang, tgn pun kembali CANTIK hehehe..






 
KENCING MANIS/DIABETES MELITUS

ALHAMDULILLAH...OPTI E PLUS merawat PESAKIT KENCING MANIS IHSAN drpd: Suryani Zainal Abiddin
Assalam...kat sini saya nak share 1 cerita tentang Opti E plus ni...Semalam mak saya mengadu kakinya bengkak teruk sbb terkena walker anak saya 3 hari yg lepas..kebetulan mak saya ada kencing manis,jadinya kaki dia susah nk baik dan jadi bertambah teruk..ktanya pagi ni nk pegi ambik ubat sbb x tertahan sakit...jadi smlm sementara nk tunggu pagi,saya suruh mak saya cuba opti E plus ni,dgn harapan berkesan...

Alhamdulillah bgun pagi mak saya kata, kakinya dah hilang sakit...dan bengkak pun dah surut bnyk sangat berbanding semalam..Terus dia cakap x perlu la pegi klinik..sbb mmg jalan pun dah ok,x rasa sakit...Syukur sangat2..Dengan Kuasa Allah, produk Opti E Plus ni sangat2 berkesan...Ni saya ada sertakan gambar kaki mak saya yg mmg dah kurang bnyak bengkaknya..mlm tadi saya terlupa nk snap gambar yg bengkak teruk sbb saya sdiri pun x sangka begitu cepat tndak balas Opti E plus ni..




EKZEMA KRONIK
 
TESTIMONI HEBAT - OPTI E PLUS

MASALAH: Ekzema yg kronik hingga berdarah
TEMPOH AMBIL OPTI E: sebulan (1 botol)
KESAN: ekzema makin berkurangan dan tidak lagi berdarah

Alhamdulillah...client ini percaya dgn OPTI E PLUS ACSe dan telah membuat pembelian kedua!


Alhamdulillah, Inilah bukti bahawa Professional Doctors di Malaysia mengesahkan kekuatan dan kelebihan Tocotrienol (OPTI E PLUS) yang dikeluarkan oleh Hovid Bhd dan diedarkan oleh Myracles Beauty adalah Supplement yang TERBAIK ...!!!






















 





















TESTIMONI OPTI E PLUS & SET MYRACLES BEAUTY - JUNAIDAH
Pernah buat pembedahan Ovari Cyst pd thn 2000

Disini saya ingin berkongsi dengan anda semua tentang penyakit saya iaitu masalah mata rabun dekat, ketarak, sakit ke dua belah tapak tangan, kebas2 hujung jari tangan dn kaki dan senggugut. Kesemua sakit yg saya hadapi ini dpt diatasi dgn pengambilan OPTI E PLUS. Sebelum ni dh bermacam ubat saya makan ttp tdk berkesan. Setelah mengambil OPTI E 1kali sehari selama seminggu mata saya dh tak rabun dan tk perlu pakai cermin mata ketarak jg hilang… dan semua masalah saya telah hilang dgn OPTI E PLUS. Saya bersyukur kerana sakit yg alamai bertahun2 lamanya sudah sembuh… terima kasih OPTI E kerana telah merealisasikan hidup saya dgn penuh ceria dan sihat….

Myracles Beauty jg telah menyelasaikn masalah kesan parut jerawat, ton kulit dan bebas dari jerawat… OPTI E PLUS DAN MYRACLES BEAUTY THE BEST!!!!!


TESTIMONI HEBAT : OPTI E PLUS HOVID BERHAD - (Jatuh Patah Tulang Belakang)

En. Lukemen jatuh dari ketinggian 5 kaki semasa menjalankan kerja-kerja pembersihan lori tanah di tempat kerja. Beliau jatuh dan terus dimasukkan ke hospital. Seluruh badan tidak boleh bergerak hanya kepala sahaja yg boleh bergerak. Setelah membuat ujian x-ray, disahkan oleh pihak hospital tulang belakang beliau patah. Pada hari ke-5, saya telah memberi beliau OPTI E PLUS dan Alhamdullilah hari ke-10 dihospital, beliau dah boleh bangun dan berjalan.. 

Doktor juga terkejut dengan perubahan yang mendadak dan bertanyakn kpd beliau ada ambil supplement dari luar dan beliau terus menunjukkan OPTI E PLUS kepada Doktor. Doktor juga mengesahkn OPTI E PLUS yang dihasilkan oleh HOVID BHD ni memang terbaik, elok diteruskan untuk pemulihan sepenuhnya kerana berkaitan dengan tulang belakang memang ambil masa yang panjang untuk pulih... Alhamdullilah beliau keluar dari hospital pada hari ke-11 dan beliau akan terus mengamalkan OPTI E PLUS sehingga pulih sepenuhnya.
 

Monday, 23 September 2013

Testimoni Patah Tulang Belakang

PATAH TULANG BELAKANG



















TESTIMONI HEBAT : OPTI E PLUS HOVID BERHAD - (Jatuh Patah Tulang Belakang)

En. Lukemen jatuh dari ketinggian 5 kaki semasa menjalankan kerja-kerja pembersihan lori tanah di tempat kerja. Beliau jatuh dan terus dimasukkan ke hospital. Seluruh badan tidak boleh bergerak hanya kepala sahaja yg boleh bergerak. Setelah membuat ujian x-ray, disahkan oleh pihak hospital tulang belakang beliau patah. Pada hari ke-5, saya telah memberi beliau OPTI E PLUS dan Alhamdullilah hari ke-10 dihospital, beliau dah boleh bangun dan berjalan.. Doktor juga terkejut dengan perubahan yang mendadak dan bertanyakn kpd beliau ada ambil supplement dari luar dan beliau terus menunjukkan OPTI E PLUS kepada Doktor. Doktor juga mengesahkn OPTI E PLUS yang dihasilkan oleh HOVID BHD ni memang terbaik, elok diteruskan untuk pemulihan sepenuhnya kerana berkaitan dengan tulang belakang memang ambil masa yang panjang untuk pulih... Alhamdullilah beliau keluar dari hospital pada hari ke-11 dan beliau akan terus mengamalkan OPTI E PLUS sehingga pulih sepenuhnya.

Anda boleh hubungi En. Lukemen utk bertanyakan pengalaman beliau.
En. Lukemen 0169875628

YOURSELF = OPTI E PLUS by MYRACLES BEAUTY 



1 Botol 30 Biji RM180 (SM) RM195 (SS) 

Berminat boleh SMS OEP ke 017-9795214

Rosmaliza Mohamad
Maybank : 153104117530
CIMB : 01040004172208
Selepas buat pembayaran sila bagi detail Bank, Nama, Alamat, No Tel & Item dengan segera untuk proses penghantaran ..tq :)

Tuesday, 17 September 2013

Tanda -Tanda Awal Kanser



Tanda-Tanda Awal Kanser

(1) Kanser pangkal rahim - sebarang lelehan atau pendarahan yg luarbiasa, sakit selepas bersenggama dan turun berat badan.

(2) Kanser payudara - bengkak atau gumpalan di buah dada, keluar cairan berdarah dari puting, pembesaran kelenjar di ketiak, kedutan pada kulit di buah dada.

(3) Kanser usus besar - perubahan tabiat membuang air, hilang berat badan, sakit dalam perut dan usus, berlaku pendarahan semasa membuang air.

(4) Kanser paru-paru - batuk kuat berterusan, batuk berdarah, nafas termengah-mengah, sakit dada dan hilang berat badan.

(5) Kanser perut - hilang berat badan, muntah berdarah, sistem pencernaan yg tidak teratur, cepat kenyang walaupun makan sedikit.

(6) Kanser limpa - sakit di bahagian abdomen, hilang selera makan, turun berat badan, kulit dan mata menjadi kuning dan bahagian abdomen membengkak.

(7) Kanser ovari - haid tidak teratur, tumbuhan keras di bahagian abdomen, sakit semasa bersenggama, ketumbuhan bulu rambut yg melampau, suara menjadi lebih mendalam.

(8) Kanser otak - sakit kepala, muntah-muntah, gangguan penglihatan, lemah atau lumpuh, pening/ pitam, pelupa, perubahan personaliti.

(9) Kanser prostat - sukar dan sakit semasa kencing yang berpanjangan.

(10) Kanser darah (leukimia) - letih, pucat, mudah lebam dan mudah mendapat jangkitan (infection).

(11) Kanser tekak - suara garau/ serak, ada ketumbuhan di tekak, sukar menelan dan kelenjar membengkak di leher.

Sape2 atau ader keluarga yg ader masalah kanser boleh ambil Opti E plus ...In Shaa ALLAH boleh membantu mencegah, melawan dan mengatasi pelbagai penyakit Kanser....

Gabungan lengkap Tocotrienol, Vitamin A, Vitamin C, Vitamin E dan Selenium (A.C.E.S) dalam Opti E Plus mampu mencegah, melawan dan mengatasi penyakit Kanser....



 ANTI-KANSER & TUMOR SUPPRESIVE
✿ Tocotrienol berasaskan sawit telah menunjukkan untuk menghalang sel-sel kanser payudara tanpa mengira status reseptor estrogen. Tokoferol tidak mempunyai kesan langsung pada sel-sel kanser payudara manusia.
✿ Delta - tocotrienol telah didapati menjadi tokotrienol yang paling berkesan dalam mendorong apoptosis (kematian sel) pada manusia sel-sel kanser payudara estrogen-responsif dan estrogen nonresponsive.
✿ Memberikan ciri-ciri anti-kanser.
✿ Menghalang pertumbuhan tumor kanser tertentu.
✿ Alpha-tocotrienol dan gamma-tocotrienol menunjukkan untuk memanjangkan jangka hayat tikus kanser dijangkiti.
✿ Gamma-tokotrienol adalah 3 kali lebih kuat dalam menghalang pertumbuhan payudara manusia berbudaya sel-sel kanser daripada Tamoxifen.


Amalkan pengambilan OPTI E Plus yang berterusan bagi mencegah sistem badan kita dari diserang oleh sel-sel kanser. Bertindaklah sebelum terlambat.

NAK ORDER?
----------------------------------------------------
sms OPTI E dan hantar ke 017-9795214
----------------------------------------------------
Harga 30 biji sekotak
RM180 (SM) RM195 (SS)
Berminat boleh buat bayaran ke salah satu akaun di bawah: 
1) MAYBANK : 153104117530 
2) CIMB : 01040004172208 
NAMA : ROSMALIZA MOHAMAD 
No Tel : 017-9795214 
Selepas payment bg detail Bank, Nama, Alamat, No Tel untuk proses penghantaran. tq